Piškotki
Namestili so se piškotki kateri so potrebni za delovanje spletne strani oz. so bili namešceni v casu prenosa podatkov do vas.
Pojasnilo o namešcenih piškotkih
V redu

toner kartuse

toner-kartuse.si

Velika izbira izdelkov

Pogosta Vprašanja

postopek nakupa

način plačila

cena dostave

dobavni roki

garancija

vračilo blaga

kje smo?

 

postopek nakupa

na vrh

 

V trgovino www.toner-kartuse.si ste prispeli ravno iz vašega doma. Predstavljajte si, da ste v samopostrežni trgovini in vsi izdelki, ki jih potrebujete so okrog vas. V svojo košarico vstavite izdelek s klikom na gumb Dodaj v košarico ampak pred tem izberite željeno količino. Vse izdelke, ki jih boste vstavili v svojo košarico bodo cel čas vidni v meniju KOŠARICA. Pri tem je vidna tudi skupna cena nakupa ter cena posameznega artika. Če se premislite lahko določen izdelek odstranite iz košarice s klikom na gumb odstrani.
Ko bo vaša košarica že dovolj polna se odpravite Na blagajno (s klikom na gumb Na blagajno).
Na tem mestu preglejte izbrane izdelke in po potrebi naredite spremembo. Lahko spremenite količine, odstranite kateri od izdelkov ali če je potrebno se lahko odpravite po še kakšen izdelek s klikom na gumb Nadaljuj z nakupom.
V nadaljevanju vnesete vaše podatke ter podatke za dostavo, izberete način dostave ter način plačila in za zaključek kliknete na gumb ODDAJ NAROČILOO. Vaše naročilo bo posredovano tudi na vaš elektronski naslov.

 

način plačila

na vrh

 

Omogočamo več vrst plačil:

1. Plačilo po povzetju ( je najbolj pogosto )
Če ste se odločili za plačilo po povzetju, boste plačali vrednost naročenega izdelka dostavni službi ob dostavi naročenega izdelka na dom ali drugi navedeni naslov. V tem primeru je plačilo dostavni službi možno le z gotovino. Plačilo po povzetju ne velja za nakup klimatske naprave. Klimatske naprave pošljemo po prejemu plačila na podlagi izdanega predračuna.

2. Plačilo po predračunu (avans)
V primeru, da se odločite za predplačilo, lahko to izvedete s plačilnim nalogom na pošti ali banki ali v gotovini na našem naslovu. Plačilo po predračunu lahko izvedete tudi z uporabo spletne banke. Navedeni znesek na vašem naročilu nakažete na transakcijski račun:BIRO.SI d.o.o., št.: SI56 03160-1001470944 (SKB).

3. Plačilo preko spletnih bank (vse bolj moderno)
Plačilo izvedete preko ene od spletnih bank Klik NLB, SKB.NET, Bank@Net, Abanet, Link, HYPOnet, i-Net Banka, Probanka… Pri tem za sklic uporabite datum plačila ali številko naročila. Navedeni znesek na vašem naročilu nakažete na transakcijski račun:BIRO.SI d.o.o., št.: 04385-0001233152 pri KBM

4. Plačilo z vsemi bančnimi karticami BA
To plačevanje omogočamo na sedežu našega podjetja – na POS terminalu.
Možno je tudi plačevanje z gotovino ali kreditnimi karticami.

Cene v spletni trgovini že vsebujejo 22% DDV in so označene v valuti EURO ( € ).

 5. GOTOVINSKO PLAČILO OB PREVZEMU V TRGOVINI
Meja za gotovinsko plačilo pravnih oseb ( velja tudi za s.p.) je 420,00 EUR.
Navedena omejitev plačevanja z gotovino ne velja za fizične osebe.

cena dostave

na vrh

 

DOSTAVA JE BREZPLAČNA za vrednost naročenega blaga 30 € ali več (velja za področje Slovenije)
Dostava v višini 4,10 € se zaračuna za nakupe v skupni vrednosti manjši od 30 €. Dostavo v tem primeru opravi dostavna služba Pošta Slovenije ali GLS.
Odkupna provizija pri odkupnih pošiljkah je BREZPLAČNA za vse naše stranke.
V kolikor vam prevoznik zaračuna dodatni strošek, ki ni naveden v vašem naročilu prosimo sporočite nam in vam bo preveč plačana odkupnina vrnjena v roku 3 dneh ( ne glede na znesek)

 

dobavni roki

na vrh

 

Dobavni rok za vsak artikel je viden v elektronski trgovini in je praviloma naslednji delovni dan pod pogoji, da je naročilo prispelo do 14 ure in da je naročeni izdelek na zalogi. Dopuščamo možnost, da dostavne službe dostavo opravijo v 2 do 3 delovnih dneh po prejemu naročila. V kolikor bi za dostavo potrebovali več časa, vas o tem obvestimo.
Dostavo naročenega blaga na naslov kupca bo izvedlo dostavno podjetje GLS ali Pošta Slovenije - Poslovni paketi.
Osebni prevzem Kupec lahko naročene izdelke prevzame osebno na naslovu naše trgovine:
Biro.si d.o.o. Cesta v Mestni log 55 ( Center Murgle ), 1000 Ljubljana

 

garancija

na vrh

 

Zagotavljamo, da boste s kvaliteto tonerjev, kartuš, polnil in ostalih izdelkov zadovoljni in da je kvaliteta nadomsetnih primerljiva z originalnimi izdelki. Izpisali boste več strani za enako ceno. Zadovoljstvo glede prihranka bo večje. Jamčimo za izdelek in za brezhibno delovanje vaše naprave.
Garancija je 12 mesecev. Velja ob priložitvi računa.

 

 

vračilo blaga

na vrh

 

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti je postopek naslednji:

Fizične osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov biro@biro.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Biro.si d.o.o. Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na biro@biro.si , mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu.
Prejeto blago mora kupc vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če je kupec odstopil od pogodbe ali vrnil prejeto blago, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od prejetja vrnjenega blaga z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Če ponudnik zamudi vračilo plačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči,  če je ponudnik Biro.si d.o.o v celoti izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot pri dobavi blaga, od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je ponudnik izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.
Če ponudnik Biro.si d.o.o izpolni obveznost  iz 43. c člena ZVPot po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni potekel rok  treh mesecev, v katerem lahko kupec odstopi od pogodbe, če ponudnik ni v celoti izpolnil obveznosti iz 43. člena ZVPot. Rok treh mesecev začne pri dobavi blaga teči od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. Z iztekom tega roka ugasne pravica kupca, da odstopi od pogodbe.

Odkupnih pošiljk ne sprejemamo.

Postopek reklamacije nadomestnih tonerjev in kartuš Fenix:
Reklamacija na potrošni material je možna zaradi slabega izpisa ali ne delovanja v tiskalnku.
Upravičeno reklamirani izdelek bomo nemudoma zamenjali z enakovrednim. V kolikor se stranka iz katerega koli razloga ne strinja z zamenjavo bomo zaprosili, vračilo reklamiranega izdelka in po prejemu ter pregledu tega vrnili kupnino na TRR stranke.
Jamčimo za kvaliteten izpis tonerjev in nadomestnih kartuš. V kolikor stranka zaradi slabega izpisa ali katerega koli razloga trdi, da je napako na napravi povzročila nadomestna kartuša ali nadomestni toner kupljen pri nas, bomo prevzeli skrb za servis in odpravo napake ampak samo v primeru, da stranka aparat dostavi na naš naslov. Po pregledu aparata z naše strani in posvetovanju z uradnim servisom za določeno napravo ter v primeru ugotovitve, da je napako res povrzočil izdelek za katerega sami jamčimo bomo sami aparat oddali na servis in sami poravnali strošek servisa.
V primeru, da stranka aparat nese na servis brez posvetovanja z nami in brez našega posredovanja bo možnost za našo ugotovitev in potrditev vzroka napake onemogočena in zadeve ne bomo mogli sanirati kot bi je sicer. S tem bi bili sami lahko oškodovani zaradi pristranosti servisov in napeljevanja uporabe izključno originalnega potrošnega materiala ter oviranja konkurence na trgu. V tem primeru starnka lahko vrne toner ali kartušo in bomo po ugotovitvi, da črnilo ali toner ni porabljen vrnili stroške nakupa. Kupnine ne bomo vračali če ugotovimo, da je stranka prinesla v reklamacijo prazen-porabljen toner ali prazno-porabljeno kartušo in je reklamacija neupravičena.

 

kje smo?

na vrh

 

Kako nas najdete je predstavljeno TUKAJ.

BIRO.SI d.o.o.,
Cesta v Mestni log 55 ( Center Murgle - lokal št. P21 pritličje - sledite oznakam Biro.si )
1000 Ljubljana
tel. 01 429 22 37
e-mail: biro@biro.si

 

kosarica košarica

Vaša košarica je prazna.

dodaj stran med priljubljene
pridruzi se nam na facebook-u

prednosti naše ponudbe

Hitra dostava naročenih izdelkov
45-dnevni rok za vračilo nepoškodovanega izdelka
Preprosto in hitro nakupovanje
Podpora strankam na telefonu 01/429 22 37 ali na naslovu biro@biro.si
nformacije

Telefon: 01/429 22 37
Pon-Pet: 9:00-16:00 ure
Sobota:  9:00-13:00 ure

e-pošta: biro@biro.si